Koh Lipe

Halloj!
Upp tidigt i morse for att ata frukost pa typ det anda oppna stallet kl 7 pa morgonen. Pick up var kl 7.30 sa vi var tvungna att skynda oss lite eftersom att Emma inte gar sa fort for tillfallet. Det hade vi ju inte behovt gjort for vi satt dar och vantade i over en timme innan vi fragade nan om en telefon som vi kunde ringa ifran. Han visste tydligen vem det var som agde kompaniet sa han akte och fragade. Tydligen sa hade dom glomt oss! Det loste sig iallafall och vi fick en taxi ner till baten med ett annat par som akte med samma foretag. Baten tog ca 1,5 h och sen va vi framme i paradiset igen. Asfin strand och klart blatt vatten, det gillar vi! Fanns ingen pir sa Emma blev buren i land av tva starka killar. Hon kommer nog inte njuta lika mycket av strand och bad nar hon inte kan ligga i solen och absolut inte far bada :P

Sa idag har vi mest legat och degat pa verandan i skuggan och bara chillat. Vi ska snart och ata och sen kolla in den anda walking streeten som finns pa on. Efter det blir det nog att sitta nere vid stranden och mysa.

Bara 9 dagar kvar nu!!! Gud vad tiden har gatt fort, kan knappt fatta.. Men saknar er dar hemma. Se till att varma upp vadret at mig!

KRAMAR

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Agge

10 cm nysnö i dag.....

Jag vallar dina skidor till din hemkomst ;)

Postat av: Emma

Tack pappa! Vad gulligt.. Hade ju hoppas pa att det skulle vara var nar jag kom hem men far val bara ta och stalla in mig.. :P Bara 8 dagar kvar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback