Javla teknik!

Halla!
Just nu ar jag himla trott pa allt med datorer och minnaskort att gora! Satt precis i minneskortet till kameran och usbminnet med alla bilder i en data och det kunde inte visas, det stod att mappen var tom. Och nu nar jag satter tillbaka kameraminnet ar det tomt dar med! Fy fan sager jag bara!!! Det var alla semesterbilder igen da! Hoppas det gar att radda dom.. Hade vart sa himla trist annars..

Jaja for att beratta om vad som hant annars.. Igar var vi ute pa reggaebar. Dar har dom en thaiboxningsring dar vem som helst far ga upp och fajtas. Inte sa bra for en del som har druckit lite val mycket och bara skammer ut sig sjalva.. Gick och la oss i tid for vi bada ar forkylda och E2 har dragit pa sig en ogoninflammation med sa hon ar inte pa topp just nu..

Idag gick vi upp vid 10 och kakade frukost. Gick forbi Pharmacyn pa vag ner till stranden. Fixade ogondroppar till E2 och andra sarlosningar till min ta som jag slog i for over en vecka sen men som fortfarande haller pa och vatskar sig hela tiden.. Hoppas det laker nu. Hon dar satt pa plaster och sa att jag inte fick bada, nat som visade sig vara jobbigare an jag trott. Svetten rann pa stranden! Sa jakla varmt idag! Kul da nar man inte kan bada.. Emma hjalpte mig ner nagra ganger utan att blota tarna men jag sag ju helt handikappad ut.. Och det bara for ett litet sar pa tan! Aja.. Just nu ser jag ut som en liten gris.. Rod som as! Och da smorjade jag anda in mig manga ganger! Det fastnar dessvarre inte sa bra nar man ar blot... Vi gick tillbaka och sov lite, vaknade av att det sporegna och da menar jag nar himlen oppnar sig! Och sen borjade det aska sa vaggarna skakade nasta.. Lite scary.. Nu har det slutat iallafall och vi ska strax ut och ata..

Ha det bra dar hemma!!! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback