Hemma igen!

Hallå!
Nu sitter jag hemma och skriver och försöker få med å ä ö. Nu har man vant sig med att dom inte finns så det går av vana att hoppa över dom. Jobbigt..

Resan hem gick bra, 6 timmars flyg till Doha (ingen sömn). Brände 8 timmar på flygplatsen med att sammanfatta resan och klistra in massa grejer i boken, taxfree shopping och sov typ en timme. Dom här 8 timmarna gick mycket fortare än när vi stannade på vägen ner. Skönt! Ett 6 timmarsflyg till upp till arlanda (2 timmars sömn). Solen sken när vi kom till Sverige vilket va helt underbart!! Har inte sett solen på typ en vecka för det har vart dåligt väder i Thailand.. Rullade in i Sverige med kinahattarna på och Emma sittandes på bagagevagnen. Vi måste ha sett himla roliga ut :P Emmas föräldrar mötte oss där och vi åkte hem till dom ett tag. Fick ett fint välkomnande där med när Emmas syster Julia hade gjort ett jättefint bildspel med musik :D Åt lasange! Gott som fan med vanlig mat! Spyr just nu om jag får se nudlar eller ris.. Sen var jag tyvärr tvungen att lämna för att åka med båten. Tråkigt som bara den! Nu har man vant sig med att alltid ha någon brevid sig och göra saker med E2.

Emma! Tack som tusan för en helt underbar resa! Har haft grymt kul och kommer inte att glömma alla skoj och crazy saker vi gjort dom här 68 dagarna!! Vi ses snart igen ;D

Så som sagt nu sitter jag hemma på gotland. Skönt på många sätt! Har precis packat upp väskan och börjat tvätta. Solen sken i morse och då blir man ju himla glad, men nu är det typ snöblandat regn! Ush och fy.. Jag som ville komma hem till vår och skönt :P

pussokram!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ingrid

Välkommen hem Emma och lycka till i helgens tävlingar!

Postat av: Ingrid

Välkommen hem Emma och lycka till i helgens tävlingar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback